Mennyi ingyen javítást kapok?
A havidíjas csomagok ára 4-12 órás eseti javítást tartalmaz. Ez az Alap csomagban 24, a Médiumban 30 a Prémiumban pedig akár 36 percet jelent havonta és gépenként távsegítség vagy helyszíni javítás formájában.
Hogyan számoljuk a távsegítség időtartamát?
A távsegítség időtartamát megkezdett 30 percenként számoljuk.
Fontos, hogy számlálás akkor indul, amikor az egyeztetett időpontban felhívjuk Ügyfelünket a távoli kapcsolat felépítéséhez. A távsegítségnek akkor van vége, amikor a távoli kapcsolatot bontjuk.
Hogyan számoljuk a helyszíni javítás időtartamát?
A kiszállásos számítógép javítást megkezdett óránként számoljuk.
Mi történik, ha kicsúszok a havi időkeretből?
A havi díjmentes óraszámon felül végzett javítás esetén a csomagnak megfelelő kedvezményes óradíjat számlázunk ki.
Átvihetem a havi díjmentes órákat következő hónapra?
A havi díjmentes óraszám nem vihető át következő hónapra, de adott hónapban tetszőlegesen felhasználható javításra, távsegítségre, fejlesztésre, tanácsadásra.
Mire használható fel a havi díjmentes javítás óraszám?
A cég tulajdonában levő meglévő és új gépek javítására, gép cserére, költöztetésre, hálózati hiba javításra, szoftver telepítésre, szoftveres adatmentésre, tanácsadásra.
Mire nem használható fel a havi óraszám?
Magán gépek javítására. Ilyen gépek javítását mindenkori normál árlistánknak megfelelően tudjuk vállani.
Milyen anyagköltséget tartalmaz a havidíj?
A havidíjas szolgáltatás tartalmazza a karbantartáshoz használt anyagköltséget. Ilyen a CPU paszta, a hővezető pad.
Milyen költséget nem tartalmaz a havidíjas szolgáltatás?
A havidíj nem tartalmazza a javítás során felhasznált alkatrészek, pl. kábelek, cserealkatrész, SSD, router, switch költségét. Továbbá a javítás során felhasznált licence költségeket és a hardveres adatmentést is külön számlázzuk.
Mi az éves PC és laptop tisztítás?
A PC es laptop tisztítás során elvégezzük a szerződéses gépek teljes belső tisztítását és a processzor hővezető paszta cseréjét.
Mi történik a szoftveres optimalizálás során?
A szoftveres optimalizálás alkalmával elvégezzük a Windows teljeskörű átvizsgálását, telepítésre kerülnek az elmaradt frissítések, eltávolítjuk a felesleges programokat, és kikapcsoljuk a rendszer indításkor feleslegesen induló szolgáltatásokat.
Mi a hardveres tesztelés?
A hardveres tesztelés tartalmazza a CPU sztressztesztelését, a memória, a GPU memória, valamint az SSD vagy HDD preventív ellenőrzését.
Milyen előnye van a tervezett szoftveres és hardveres ellenőrzésnek?
A tervezett szoftveres ellenőrzéssel drasztikusan csökkentjük a szoftveres hibák bekövetkezésének esélyét. A hardveres tesztnek köszönhetően a hardveres hibák súlyosbodása, vagy akár már bekövetkezése előtt el tudjuk végezni a hardver cserét, így minimalizálva a kiesett munkaórákat. Ez a legkritikusabb az SSD-k esetén, ahol csak előzetes teszteléssel lehet érzékelni az elhasználását.
Hányszor kérhetek telefonon segítséget?
Nem korlátozzuk a telefonos segítségkérések számát, de 5 percet követően ezek távsegítségnek minősülnek, így a havi díjmentes óraszám terhére kerülnek számolásra.
Mikor és hogyan tudok csomagot váltani?
A kisebb csomagra váltásra a szerződéses időtartam lejártakor van lehetőség. Nagyobb csomagra váltás akár hónapon belül is lehetséges. Ilyenkor a csomagok díjkülönbségét számlázzuk, és a nagyobb csomag szolgáltatásai a fizetés beérkezését követően vehetők igénybe.
Mi szükséges a szerződéshez?
A szerződéshez szükséges a cég telephelyének előzetes bejárása, a szerződés előtti nagy szervizelés elvégzése, és a a céges gépek azonosítása (SN, VTSZ, Service Tag).
Mi a szerződés előtti nagy szervizelés
A szerződéskötés előtt a géppark felmérését, és első nagy szervizelést 1 Médium Csomag havidíj ellenében tudjuk biztosítani. A nagy szervizelés tartalmazza:
– a számítógép tisztítást, pasztázással,
– a szoftveres optimalizálást,
– a hardveres tesztelést.
– a hálózat felmérését.
A nagy szervizelés során felmerült esetleges alkatrészköltségeket külön számlázzuk.
Mennyi a szerződéses időtartam?
Jelenleg 1 éves, határozott idejű szerződést tudunk biztosítani partnereinknek.
1. Mérje fel a számítógépek számát
Jelenleg 5-20 gépes cégeknek tudunk havidíjas szolgáltatást biztosítani. 5-nél kevesebb vagy 20-nál több számítógép esetén listaáras vagy óradíjas formában tudunk segíteni az informatikai feladatokban.
2. Döntse el, milyen gyors megoldást akar
A 3 csomag típust a jellemző ügyfél igények és a géppark állapotának figyelembevételével alakítottuk ki. A csomag választásnál a távsegítség és helyszíni javítás megkezdésének határideje a döntő szempont.
Ha elegendő, hogy az informatikai problémák kiszámítható időn belül, jellemzően 2-3 nap alatt oldódnak meg, válassza Alap csomagot. Ha kritikus a gyors, napon belüli probléma megoldás, válassza a Prémium csomagot.
Menjen biztosra, bízza gépét a Számítógép Mentő Szakértőjére!