Távsegítség: Minden nap, 8-22 óráig
Azonnali számítógépes segítségre van szüksége? Folytatnia kell a munkát, de nem indul a program, vagy nem működik a levelező?
A SzámítógépMentő mostantól országosan biztosítja az azonnali számítógépes távsegítséget Teamviewer-es eléréssel.
Mi a Számítógépes Távsegítség?
A Számítógépes Távsegítség egy olyan szolgáltatás, amely lehetővé teszi, hogy egy szakember a távolból megoldja a számítógéppel kapcsolatos problémákat.
A távsegítség során az egyeztetett időpontban kollégánk felhívja Önt, egy egyszerű belépést követően az Ön számítógépének képernyőjét szakemberünk is eléri. Míg kollégánk elhárítja a hibát, ön folyamatosan nyomon követheti a tevékenységet: látja ahogy mozog az egér, ahogy elvégzi a beállításokat.
Milyen hibákat tudunk elhárítani távsegítséggel?
A távsegítség Windows 10, 11, 8, 8.1 és 7 rendszereken biztosítja a legtöbb szoftveres hiba elhárítását és akár hardveres tesztek elvégzését is.. A távolról legtöbbször megoldott hibáink:
- Levelezés, Outlook beállítások,
- Lassú számítógép felgyorsítása,
- Adatmentés és adatvisszaállítás,
- Vírusfertőzés elhárítása és védelem beállítása,
- Szoftver telepítése és frissítése;
- Hardveres és szoftveres hibakeresés.
Milyen előnyei vannak a Számítógépes Távsegítségnek?
A Számítógépes Távoli Segítség előnye, hogy akár azonnal elérhető egész Magyarország területén. Mivel nincs kiszállás, gyorsabban tudjuk megoldani problémáját, és ezt még kedvezőbb áron is biztosítjuk.
Hogyan vehetem igénybe a távsegítséget?
A távsegítséghez szükséges, hogy elinduljon a számítógépe, és kell működő internet kapcsolatnak lennie. Ha a számítógép nem indul el, vagy az interneteléréssel van probléma, kérjük kérje kollégánk helyszíni segítségét.
Mikor érhető el a távoli számítógépes segítség?
A SzámítógépMentő a hét minden napján 8-22 óra között elérhető, és kollégánk általában 30 percen belül be tud jelentkezni gépére és el tudja kezdeni a problémák megoldását.
Mennyibe kerül a Távsegítség?
A távsegítség szolgáltatás díja 6 000Ft / 30 perc. A segítségnyújtás ideje a távoli asztali kapcsolat elindításától számolódik, és minden megkezdett 30percre fizetendő.
Mennyi idő egy-egy tipikus probléma megoldása?
- Levelezés, Outlook beállítások – 30-60 perc,
6-12 000Ft
- Lassú számítógép felgyorsítása – 30-60 perc,
6-12 000Ft
- Adatmentés és adatvisszaállítás – 60-90 perc,
12-18 000Ft
- Vírusfertőzés elhárítása és védelem beállítása – 30-60 perc,
6-12 000Ft
- Szoftver telepítése és frissítése – 30 perc, 6 000Ft
- Hardveres és szoftveres hibakeresés – 60-90 perc,
12-18 000Ft
Mire van szükség a távsegítséghez?
A távsegítség igénybevételéhez először is le kell töltenie a TeamViewer programot, amelynek segítségével kapcsolatot tudunk létesíteni a számítógépével. Ezután hívja a SzámítógépMentőt, és egyeztessen időpontot! A legtöbb esetben maximum 1 órán belüli már kapcsolatban lesz szakértőnkkel, aki megoldja a problémánkat.
Ha a távsegítség nem oldotta meg a problémát kollégánk a helyszínen segít!
Ha távsegítség során bebizonyosodik, hogy távolról nem hárítható el a hiba, szakemberünk soron kívül, személyesen kimegy helyszínre, hogy segítsen. A távsegítségnek köszönhetően a legtöbb esetben kollégánk már előzetes árajánlatot is tud adni a hiba elhárítására.
Menjen biztosra, számítógépes távoli segítségért hívja a Számítógép Mentő Szakemberét!