Az Ügyfélkapu+ regisztráció nem várhat tovább, 2025 január 16-tól már csak így férhet hozzá, a digitális szolgáltatásokhoz, mint a Tárhely, az eSZJA, az eBEV vagy éppen az eEgészségügy (EESZT). A folyamat nem bonyolult, aki biztos számítógépes ismeretekkel rendelkezik maga is elvégezheti, de ha biztosra akar menni mi is segítünk, hogy mielőbb túl legyen rajta.
FIGYELEM! Az óriási roham miatt kérjük használja a Visszahívás kérés lehetőséget. Így tudjuk a leggyorsabban biztosítani, hogy még határidő előtt elvégezzük Önnél is az Ügyfélkapu+ átállást!
Nem mer belevágni az Ügyfélkapu+ regisztrációba?
A nagy érdeklődésre való tekintettel az év végéig kedvező áron, díjmentes kiszállással, akár 2 órán belül vállaljuk az Ügyfélkapu+ regisztráció helyszíni elvégzését, amihez teles számítógép állapotfelmérést adunk ajándékba.
Profi Ügyfélkapu+ Regisztráció + PC éves ellenőrzés
- Ügyfélkapu+ Regisztráció az Ön otthonában
- Díjmentes kiszállás Budapesten és Budaörs környékén
- Akár 2 órán belül kiérünk Önhöz
- Szakemberünk több éves informatikai tapasztalattal rendelkezik
- 100% diszkréció és adatvédelem
- Ajándék PC állapotfelmérés (szoftveres optimalizálás)

Hogy zajlik Profi Ügyfélkapu+ Regisztráció?
- Ellenőrizzük a régi Ügyfélkapu belépést
- Okostelefon alkalmazás letöltése és beállítása
- Online Ügyfélkapu+ teljes beállítása
- Regisztrációs (QR) és Törlő kódok mentése
- Az új bejelentkezési mód oktatása (már Ön fog belépni)
- Teljes PC állapotfelmérés (szoftveres optimalizálás)
Mi kell az Ügyfélkapu+ Regisztrációhoz?
- Egy okostelefon (Android vagy iOS)
- A hagyományos Ügyfélkapu név és jelszó ismerete
- Egy PC, aminek állapotfelmérését díjmentesen elvégezhetjük
Mennyibe kerül a Profi Ügyfélkapu+ Regisztráció?
A helyszíni regisztrációs segítség szolgáltatás díja:
Az Ügyfélkapu plusz regisztráció díja a 2. Ügyfélkapu fióktól 20 000Ft helyett:
Ügyfélkapu Plusz Regisztráció Gyakori kérdések
Meddig kérhetem az Ügyfélkapu+ Regisztrációt?
2025 január 15-én 24 óráig tudunk segíteni az Ügyfélkapu+ regisztráció szakszerű elvégzésében.
Milyen telefonnal működik az Ügyfélkapu+?
Az Ügyfélkapu+ beállításához ideális esetben egy Android vagy egy iOS (iPhone) telefon szükséges. Az okostelefon biztosítja egy alkalmazás formájában a biztonságos, két lépcsős azonosítást.
Miért jó az Ügyfélkapu+ kétlépcsős azonosítás?
A kétlépcsős módszer lényege, hogy az esetleges csalók a felhasználói név és a jelszó ellopásával se tudjanak hozzáférni a digitális közigazgatási adatainkhoz. Ezt az akadályozza meg, hogy az Ügyfélkapu+ belépésnél ezek mellett egy telefonról leolvasott biztonsági kódot is be kell majd írnunk. Ráadásul ez a kód az okostelefonon 30 másodpercenként megújul.
A biztonsági kód pl. így nézhet ki: 630 743
100%-ig biztonságos az Ügyfélkapu+ rendszere?
Teljes biztosnágos rendszer nem létezik. A csalók viszont csak akkor tudnak hozzáférni fiókunkhoz, ha ellopják a belépési nevet, a jelszót és e mellett ellopják telefonunkat is, amin a biztonsági kódot generáló alkalmazást el tudják indítani. Ilyen esetre hozták létre az Ügyfélkapu+ beállítás végén menthető „törlő kódot”. Ezzel a törlő kóddal a telefon ellopása esetén letilthatjuk a belépést, nagyjából úgy, mint ahogy a bankkártyákat szokták letiltani.
Be kell menni a Kormányablakba az Ügyfélkapu+ Regisztrációhoz?
Nem, az Ügyfélkapu+ első beállításához elegendő a hagyományos Ügyfélkapu hozzáférés, a belépési név és jelszó ismerete. Ezt követően az Ügyfélkapu+ igénylés a gyakorlottaknak akár 10 percen belül is elvégezhető.
Mi van, ha nincs okostelefonom?
Erre az esetre lehetőség van az okostelefon helyett asztali számítógépes vagy internetes hitelesítési megoldást használni, amilyen TOTP (webes) vagy a Verifyr (webes). Mi mindenképp a telefonos megoldást javasoljuk, mert így 2, fizikailag különböző eszköz védi majd digitális közigazgatási adatainkat.
Menjen biztosra, bízza gépét a Számítógép Mentő Szakértőjére!