2024-ban a Digi és Vodafone összeolvadása utan a Digi internet hibák száma megugrott. A megoldáshoz egyszerű segítségét nyújtunk, de ha ez sem működne, szakértőnk a helyszínen segít.
Digi internet routerek csatlakozása
A Digi jelenleg a legtöbb helyen egy Huawei szolgáltatói modemmel szolgáltatja az optikai vagy koaxiális kábelen érkező internetet. Ahol televíziós szolgáltatás van, az közvetlen a Huawei modemből, vagy egy plusz Digi tv egységből kapja a jelet.
Digi internet hiba jelenségek
A Digi internet működése több okból is megszűnhet, az egyszerűbb hibákat leírasunk alapján ön is megoldhatja.
Tipikus digi internet hibajelenségek:
- Nincs internet a wifi-re kapcsolódva
- Nincs internet kábeles kapcsolaton
- A digi eszközéhez kapcsolt routere nem a szokásos módon villog
- Olyan mintha lenne Wifi, de az internet mégsem működik

Digi internet hiba megoldása otthon
Időtartam: 5 perc
Indítsa újra a Digi router-t
A Digi eszköz újraindításához keresse meg a hátulján a kis fekete csatlakozót, húzza ki, majd 30 másodperc múlva dugja vissza. A router elején 1-2 percen belül ismét villogni vagy világítani fognak a ledek. Ellenőrizze, hogy helyreállt-e az internet.
Ellenólőrizze a Digi router Ethernet kábelét
A legtöbb helyen a Digi kábel vagy optikai modemre saját routert kell kötni a hozzáféréshez. Ellenőrizze a Digi és a saját routert összekötő kábelt. Húzza ki majd dugja vissza minkét eszközön a csatlakozót.
Indítsa újra a saját routerét
A saját routere végzi a Digi felé a felhasználó azonosítást a PPoE adatokkal. Az újra azonositáshoz húzza ki a saját routere kis fekete csatlakozóját és 30 másodperc múlva dugja vissza. Adjon 2-3 percet az újraazonosításra.
Próbáljon meg másik eszközzel Wifi-n csatlakozni
Mobiltelefonnal, vagy másik laptoppal próbáljon csatlakozni saját routeréhez. A router alapértelmezett Wifi neve (SSID) és jelszava a routeren a címkén található.
Próbáljon meg vezetékesen csatlakozni
Laptopját vagy PC-jet kösse Ethernet kábellel a routerhez. A csatlakozás után 20-30 másodpercen belül a gépén a jobb alsó sarokban meg kell jelennie a vezetékes kapcsolatot jelképező kis monitor ikonnak.
Hívja fel a Digi ügyfélszolgálatot
A 1272-es vezetékes számon hívja fel a Digi ügyfélszolgálatot, és kérje az internet technikai ellenőrzését. Az ilyen távoli ellenőrzés során a Digi el tudja végezi a vonalon a jelszintek ellenőrzését és az Ön szolgáltatói eszközének frissítését, újraindításat is.
Ha semmi sem segít, hívja a SzámítógépMentőt!
Ha a fenti 5 módszerrel sem áll helyre a Digi internet, hívja szakértőnket, aki a helyszínen elvégzi a Digi internet hiba kivizsgálását. Szükség esetén beszélünk a Digi technikai támogatással, vagy újrakonfiguráljuk, lecseréljük saját routerét a hiba elhárításához.
Tools:
- Ethernet kábel
PPPOe adatok a Digi internet hiba elhárításához
A szerződéskötéskor vagy szolgáltatói eszköz váltaskor a Digi (Vodafone) egy PPOE nevet és jelszót adott önnek. A hiba elhárításához ezekre az adatokra szüksegünk lesz. A név általában az ön nevéből képzett felhasználónak, pl.: Kovacs-ab1 a jelszó e mellett kerül feltüntetésre.
Ha ezek az adatok nem állnak rendelkezésre, még kiszállás előtt érdemes felhíni a Digi ügyfélszolgálatot, és az előrizetői azonosítás után kérni a PPOE adatok lediktálasát. Kérjük vegye figyelembe, hogy a név és jelszó esetén is figyelni kell a kis és nagy betűk megkülönböztetésére.
Ha van digi ügyfélkapud, ott be lehet állítani hogy ruterként vagy modemként működjön a digi-ruter