Digi internet hiba megoldasa

2024-ban a Digi és Vodafone összeolvadása utan a Digi internet hibák száma megugrott. A megoldáshoz egyszerű segítségét nyújtunk, de ha ez sem működne, szakértőnk a helyszínen segít.

Digi internet routerek csatlakozása

A Digi jelenleg a legtöbb helyen egy Huawei szolgáltatói modemmel szolgáltatja az optikai vagy koaxiális kábelen érkező internetet. Ahol televíziós szolgáltatás van, az közvetlen a Huawei modemből, vagy egy plusz Digi tv egységből kapja a jelet.

Digi internet hiba jelenségek

A Digi internet működése több okból is megszűnhet, az egyszerűbb hibákat leírasunk alapján ön is megoldhatja.

Tipikus digi internet hibajelenségek:

  • Nincs internet a wifi-re kapcsolódva
  • Nincs internet kábeles kapcsolaton
  • A digi eszközéhez kapcsolt routere nem a szokásos módon villog
  • Olyan mintha lenne Wifi, de az internet mégsem működik
Digi internet hiba megoldása
Digi internet hiba a routerben

Digi internet hiba megoldása otthon

Időtartam: 5 perc

Indítsa újra a Digi router-t

A Digi eszköz újraindításához keresse meg a hátulján a kis fekete csatlakozót, húzza ki, majd 30 másodperc múlva dugja vissza. A router elején 1-2 percen belül ismét villogni vagy világítani fognak a ledek. Ellenőrizze, hogy helyreállt-e az internet.

Ellenólőrizze a Digi router Ethernet kábelét

A legtöbb helyen a Digi kábel vagy optikai modemre saját routert kell kötni a hozzáféréshez. Ellenőrizze a Digi és a saját routert összekötő kábelt. Húzza ki majd dugja vissza minkét eszközön a csatlakozót.

Indítsa újra a saját routerét

A saját routere végzi a Digi felé a felhasználó azonosítást a PPoE adatokkal. Az újra azonositáshoz húzza ki a saját routere kis fekete csatlakozóját és 30 másodperc múlva dugja vissza. Adjon 2-3 percet az újraazonosításra.

Próbáljon meg másik eszközzel Wifi-n csatlakozni

Mobiltelefonnal, vagy másik laptoppal próbáljon csatlakozni saját routeréhez. A router alapértelmezett Wifi neve (SSID) és jelszava a routeren a címkén található.

Próbáljon meg vezetékesen csatlakozni

Laptopját vagy PC-jet kösse Ethernet kábellel a routerhez. A csatlakozás után 20-30 másodpercen belül a gépén a jobb alsó sarokban meg kell jelennie a vezetékes kapcsolatot jelképező kis monitor ikonnak.

Hívja fel a Digi ügyfélszolgálatot

A 1272-es vezetékes számon hívja fel a Digi ügyfélszolgálatot, és kérje az internet technikai ellenőrzését. Az ilyen távoli ellenőrzés során a Digi el tudja végezi a vonalon a jelszintek ellenőrzését és az Ön szolgáltatói eszközének frissítését, újraindításat is.

Ha semmi sem segít, hívja a SzámítógépMentőt!

Ha a fenti 5 módszerrel sem áll helyre a Digi internet, hívja szakértőnket, aki a helyszínen elvégzi a Digi internet hiba kivizsgálását. Szükség esetén beszélünk a Digi technikai támogatással, vagy újrakonfiguráljuk, lecseréljük saját routerét a hiba elhárításához.

Tools:

  • Ethernet kábel

PPPOe adatok a Digi internet hiba elhárításához

A szerződéskötéskor vagy szolgáltatói eszköz váltaskor a Digi (Vodafone) egy PPOE nevet és jelszót adott önnek. A hiba elhárításához ezekre az adatokra szüksegünk lesz. A név általában az ön nevéből képzett felhasználónak, pl.: Kovacs-ab1 a jelszó e mellett kerül feltüntetésre.

Ha ezek az adatok nem állnak rendelkezésre, még kiszállás előtt érdemes felhíni a Digi ügyfélszolgálatot, és az előrizetői azonosítás után kérni a PPOE adatok lediktálasát. Kérjük vegye figyelembe, hogy a név és jelszó esetén is figyelni kell a kis és nagy betűk megkülönböztetésére.

Menjen biztosra, bízza gépét a Számítógép Mentő Szakértőjére!

Hívjon most, segítünk!

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük